buzzar grekisk yoghurt

hej igen, nytt buzzador-uppdrag!
denna gången har jag fått prova arlas Grekiska yoghurt i smaken passionsfrukt!
en mycket tjock och krämig yoghurt, jag tyckte den var väldigt syrlig. jag gillade konsistensen men den var för syrlig för att äta mycket av den.
jag provade till müsli och det blev för mycket.
sambon tyckte att den skulle komma i laktosfritt.
kompisen tyckte den smakade för lite.
 
överlag tycker jag yoghurten är god, kunde varit lite mindre syrlig men de som gillar syrligt kommer älska den!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fairyland surprises

Arlas yoghurt med smak av Honung är fantastisk!
Tack för yoghurt-inspo, alltid nice att prova nytt!

Svar: Jag ska prova arlas grekiska vanilj yoghurt tror jag, det är säkert supergott :)
Marina

2016-03-09 @ 20:15:31
URL: http://fairylandsurprises.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0