JAG

Det här är jag, med hela mitt JAG. 
Jag kommer alltid att vara jag vilket jag, jag än väljer att vara. Jag kan vara kort, tjock, smal, liten, stor, ung, gammal, glad, arg, grinig, stressad, trött eller full av energi men jag kommer alltid att vara JAG med hela mitt jag.
Med största sannolikhet så kommer jaget att förändras och formas genom hela mitt liv, det har de ju gjort fram tills nu, men ändå kommer personen som skriver detta kalla sig själv för JAG i alla mina former.
Igår var jag tränare, glad, gammal i fråga om äldre än de övriga, full av energi men samtidigt trött med viljan om framtiden. 
Idag är jag studenten, läsaren, tågåkaren, full av rädsla för att missa tåget/gå på fel tåg, väntande på att komma fram, ledsen för att åka från Johan och ändå full av glädje för att återse mina fina klasskamrater som jag tycker så mycket om. 
Jag är JAG med HELA mitt JAG! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0