snorunge

Jaa.. precis så!
Jag är jätteförkyld! Fortfarande..
Men det går åt bättringsvägen men de tar tid.. 
Nu är det mest snorigt och trött. Har tagit ledigt imorn för att jag verkligen inte orkar hålla igång.
Jag jobbade heldag igår och jag var helt slut när jag kom hem. Så idag tänkte jag bara jobba eftermiddag kom till jobbet vid halv 2 och jag blev slut jättefort så imorn är jag hemma! 
Jag ska bli frisk! 

Har för övrigt beställt en massa doftljus, sample size. För att senare beställa en drööös med doftljus från yankee candles hemsida. Älskar doftljus.
Jag tänkte faktiskt göra en vlogg där jag berättar om mina doftljus, yes/no? Vad tycker ni?

Nää ska snart äta, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0