vänskap

Jag brukar påstå att jag inte har så många vänner, många bekanta men inte jätte många så där riktiga vänner. Några få betyder då vansinnigt mycket för mig. 
Jonna är en av dem, hon flyr inte när jag har mina dåliga dagar, så oehört tacksam att jag har henne. 
Emma har blivit en sån vän, hon vet det nog inte själv men jag känner mig så bekväm med henne vi är så lika fast olika, hon har ringt alla de rätta gångerna.
En ny fantastisk människa jag har lärt känna sen jag började skolan är Suzanne, en härligt positiv person som lyckas peppa och stärka mig när allt länna hopplöst.
De finna några jag inte nämnt men det är dessa tre som bara finns och gör så ofantligt mycket i mitt liv utan att veta om det.
Tacksam för all vänskap i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0