Att ta tag i saker

Hemkommen från lägret, har haft det himla trevligt, känns nästan lite ledsamt att deras konfirmation är så nära och de ska lämna oss. 

Det var dock skönt att komma hem, läger tar på en och man blir rejält trött även om det är roligt. Jag kom hem med tanken att jag vill ta en promenad, trots att jag har ont i min fot. Så fort jag kom innanför dörren så blev det soffläge, peppen att ta sig ut som bortblåst.. 
Vi åt mat och sen kom lusten tillbaka, så de var bara att på med skorna in med lurar i öronen med go musik och börja traska.
Det var verkligen helt underbart väder. 


Kommentarer
Postat av: Linda Helmersson

Hej vet inte om min fråga om tårta kom fram. Undrar om du skulle vilja baka en ponny tårta till midsommardagen?
//Linda i Kvänjarp

Svar: jag har sett kommentaren och svarade men vet inte om du sett svaret. tyvärr är det så att jag är inte hemma på midsommardagen. :/
Marina

2015-05-12 @ 09:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0