varmt

Här sitter jag och har ingen aning om vad jag ska hitta på idag egentligen.. har varit vaken sen kl.8 imorse nu närmar sig klockan halv 12.. och jag har bara ätit frukost och provat bikinis idag. Det är ganska varmt överallt i huset så jag har tagit på mig kortbyxor. Man hade ju kunnat gå utomhus i alla fall men icke.. jag är fortfarande inomhus.
johan åkte iväg vid 9 för att fiska idag så jag är ensam. Jag hade ju kunnat försöka städa, tvätta och sånt men känner inte för de, kan vara för att de är just varmt här inne och jättedålig luft så man inte orkar något. 

Igår kväll för övrigt så var de så äckligt varmt i sovrummet och min näsa var supertäppt så vi gick ner och la oss i soffan i källaren, helt underbart!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0