tacksamhet

Har egentligen en "dålig" dag jag är grinig och saker går dåligt.
Men ville göra ett inlägg om tacksamhet.

Jag är tacksam för mitt jobb och mina kollegor. Att få vara på ett ställe med så mycket energi och glädje.
Alla barn och ungdomar som ger en så många glada stunder! 

Jag är tacksam för de vänner som lyssnar och finns där när man behöver. Vill speciellt nämna Jonna som så många gånger har fyllt den tråkiga vardagen med sol.

Jag är tacksam för mina fina föräldrar som finns där när jag behöver hjälp. De har lärt mig så mycket, saker jag kommer bära med mig hela livet. 

Jag är så tacksam för kärleken i mitt liv. Att få somna och vakna jämte dig varje dag gör livet värt att leva. Du orkar med mig även mina sämsta dagar. Jag älskar dig Johan!

Jag är tacksam för alla som någonsin får mig att le. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0