provar baby foot steg 3

Lite långt efter men här kommer min åsikt om baby foot.

I början var jag ju så klart skeptisk och några dagar efter behandlingen hann "glömma bort" att fötterna skulle fälla. 3-4 dagar efter så började fötterna att fälla något helt otroligt. Det fanns mina fötter överallt, hudlager vart jag än hade varit utan strumpor. Fötterna blev verkligem märkbart finare och det var mycket död hud som lossnade. Tyvärr så finns de fortfarande förhårdnader på fötterna men det hade jag inte förväntat mig att de skulle ta de värsta. 

Jag är nöjd och kommer köpa denna igen efter sommaren då man gått barfota och fått förhårdnader under fötterna. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0