ONESIZE!!??!!

NEJ MEN JAG BLIR BARA ARGARE OCH ARGARE!!!!!
 
VADÅ ONESIZE?????
 
jätteroligt för de som har "rätt" storlek och kommer i onesize-kläder men för oss andra då???? GAAAH
har hittat så mycke fina kläder på en hemsida (nämner ej vilken) men det är så mycket av kläderna som endast är onesize!! 
ursäkta mig om jag är lite gnällig och så.. men alla har ju inte samma storlek hur är de då möjligt att sälja en massa kläder i onesize.. 
och nu är jag medveten om att jag under en lång tid har varit storlek xs-s så jag har väl haft "rätt" storlek en gång i tiden.. men jag har nu övergått till m-l och jag kommer aldrig kunna få på mig exempelvis onesize-leggins för min rumpa är för stor.. 
.. ååh..

Kommentarer
Postat av: Tove

Hej.
Jag såg din kommentar på Mad Ladys instagram och därför har jag hittat hit, till din blogg.
Jag vill bara säga att jag har irriterat mig på Mad Ladys storlekar/modeller jag också. De visade en väääldigt smal modell iklädd ett av deras plagg, på instagram. Jag ifrågasatte deras val av modeller och hur de ser på kroppsideal.

Jag fick arg respons från Mad Lady. De anser att de har ett stort utbud av olika modeller i ALLA former och storlekar. Både på kläder och modeller vid plåtningar osv. De hänvisade till hemsidan så att jag skulle "se att de har ett blandat utbud och jobbar mot de sjuka kroppsidealen.

Det jag vill säga är.. Jag tycker verkligen om Mad Lady och älskar deras produkter. Jag tror INTE att de ljuger. Jag tror att de vill ha ett blandat sortiment. DOCK lever de inte upp till detta.

Jag står på din sida och är glad att du påpekade detta i deras kommentarsfält!
Dessutom är jag baktokig och ser att du också är inne på det spåret! :) Skickar en STOR egoboost!

Svar: hej. vad härligt att jag inte är ensam. Enligt deras stolekar är jag en xl i nertill och jag har hittar ingenting som passar. upptill är jag mellan m/l vilket gör det svårt att köpa tröjor i onesize. Hade varit roligt om även vi kvinnor med kurvor kunde få ha lite snygga kläder.
jättetack för boosten det behövs :)
åå bakning är så roligt. kanske därför rumpan min har gått och blivit en xl :p
Marina

2015-08-02 @ 22:25:37
URL: http://tovesandelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0