uppåt på flera sätt

Hej sockerbullar! 
Nu var de ett tag sen igen, har haft mycket att göra och känt mig väldigt trött.
Nu har jag dock börjat må bättre igen och vilket känns skönt, försökt få saker gjorda och det får framåt. 
Det går mot julen och mina grupper på jobbet har terminavslutningar med jultema, mycket mysigt. Igår var det julkväll med pyssel och julgodisbakning för vuxnar på jobbet, jag som huvudansvarig och ungdomarna som hjälpte till. Fick många fina ord om hur bra och trevlig kvällen hade varit att jag blev riktigt rörd. Det känns fantastiskt hur mycket uppskattning får och jag är evigt tacksam!
Har även börjat julpynta lite hemma med mycket belysning då jag tycker det är mysigt med julljus.

Sitter nu på ett hotell i Gävle med louise och laddar inför skolan imorgon och torsdag. Detta är sista dagarna på plats i skolan innan jul och det är skönt. 

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0