nervös

Då sitter jag här på ett hotellrum långt hemifrån. Johan ligger på sängen och knapprar med telefonen. Imorgon så är det information och upprop på skolan jag ska plugga på i 4 år. Jag ska ju plugga på distans så jag kommer inte vara här så ofta men jag får försöka så gott det går att vänja sig vid staden och högskolan. 
Jag är nog lite nervös egentligen. . Nästan lite rädd. . Att göra en sån här stor grej mer eller mindre helt ensam det känns konstig jag har ju aldrig varit den som gör saker själv, jag är för feg. Och nu står jag inför en stor dag imorgon och det är dags att ta steget. Första kursdagen är ju för all del inte förrän nästa vecka då jag ska åka hit igen men det känns ändå väldigt läskigt att komma till ett helt nytt ställe med helt nya människor. 
Önska mig lycka till. ❤

Kommentarer
Postat av: Tove

Åh berätta mer! Vad ska du plugga osv?

Svar: grundlärarprogrammet :) mer info kommer i ett inlägg snart :)
Marina

2015-08-27 @ 22:41:53
URL: http://tovesandelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0