förkyld

anledningen till mitt nyfunna pepp till att börja blogga igen kan vara mitt missbruk av Youtube! ja alltså jag sitter på Youtube alldeles för mycket.. har hittat en hög med nya youtubers att prenumerera på..
för övrigt är jag jätteförkyld.. förkylningen dök upp i lördags nån gång och idag är det tisdag, vaknade imorse/inatt runt 4 tiden och kunde inte andas.. jag var så vansinnigt täppt i näsan att jag kunde inte andas, det resulterade i en överkonsumtion av nässpray. . på förpackningen står det att man får bara använda nässpray 2-3 gånger/dag.. hehe idag lär det överstiga de antalet.. för jag är sjukt täppt i näsan, när jag senare gick upp vid 8.30 så behövde jag strax där efter nässpray igen för jag kunde inte andas, nu har klockan precis passerat 11 och jag är inte helt täppt ännu, tack och lov! så jag ska vänta några timmar med nästa dos med nässpray i alla fall! men vad ska man göra.. kan man inte andas så måste man ju lösa det på något sätt.. eller? kanske borde ringa sjukvårdsupplysningen och fråga om det här ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0