VINNAREN ÄR!!

Eftersom det faktiskt blev fler tävlanden än förväntat så var de jättesvårt att välja en vinnare..
så det blev att jag valde ut fyra finalister, vars namn jag skrev på fyra små lappar.
vek ihop lapparna och la i en mugg.
 
 
 
sedan fick Johan, min sambo, dra en lapp och vinnaren blev:
 
Ulf Bengtsson!
du kommer att få din önsketårta! kontakta mig snarast för detaljer!
 
 
och de övriga finalisterna:
Frida Gustavsson, Sofie och Lotta Lamekson Forsberg.
Ni vinner ett fint litet tröstpris, så hör av er till mig!
 
 
Tack till alla som deltog! jätteroligt! och det var verkligen svårt att välja en vinnare!
det kommer kanske fler tävlingar på bloggen så vänta ni bara :)
 

Kommentarer
Postat av: Ulf bengtsson

AHHHHHHH JAG VANN YEEESSSS!!!! hihi
Då blir det "grill" tårta till födelsedagen, spännande! ;D

2014-09-02 @ 17:29:37
URL: http://twerkforlife.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0