#Buzzador #Vårbazaar #bazaarbuzz

Hej bloggen.
som jag nämnt tidigare är jag Buzzador. vilket betyder att jag ibland får prova olika kampanjer och denna gången fick jag och min drillgrupp prova vår bazaar.
vår bazaar är ett företag som hjälper lag/klasser att samla pengar till klasssresor/lagresor.
man säljer saker ur en katalog och förtjänsten är 1/3 av de man säljer. alltså säljer man för 3000 tjänar man 1000 kr. osv.
vi var bara 3 stycken i vår grupp som kunde sälja så vi satte målet på 1000:- /person.
försäljningen gick mot förmodan jättebra. grejerna i katalogen var ganska lättsålda. katalogen var väldigt bra gjord för de var inte för mycket och inte för lite i den. man orkade titta i hela och mycket var intressant.
 
servicen från företaget var väldigt bra, de gick snabbt att komma i kontakt med dem och att få hem kataloger och säljmaterial.
 
när man väl var färdig med försäljningen och skickade efter grejerna så stod de att de kunde ta upp till 2 veckor innan man får grejerna, vi fick våra bara på några dagar. verkligen jätte bra!
 
man måste inte ligga ute med några pengar heller, utan man lämna ut sakerna, få in pengar och betalar sen fakturan. superbra!
 
Jag är helt klart nöjd med vår bazaar och kan absolut tänka mig att sälja igen! jag vet ej om de ändrar innehållet i katalogen men de antar jag att de gör.
 
förtjänsten blev 2460:- +500 för att jag är buzzador. så totalt 2960:- helt klart nöjd med förtjänsten.
 
pengarna kommer att gå till nya drillstavar för oss tre och resten kommer att läggas på vår stundande Västervik-resa där vi ska vara med och tävla i kul-i-jul tävlingen i år igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0