Johan 25år!

Nu i mitten av maj fyllde min älskade sambo 25 år. de skulle firas så klart så jag anordnade ett överaskningskalas för honom. självklart skulle det ju bli en tårta med!
Johan älskar båtar så det fick bli en båttårta! tårtan blev bra, han blev nöjd, den var god och folk var imponerade, jag är nöjd :)
hela tårtan var också laktosfri,
innehåller: saftiga chokladbottnar, jordgubbsmousse, pannacottafyllning, mosade hallon, spacklad med swiss buttercream. täckt och dekorerad med mmf.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Biggeros

Jag kan förstå att Johan blev nöjd med tårtan =)

Svar: ja han var jätteglad :D tack!
Marina

2014-06-03 @ 09:53:42
URL: http://biggeros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0