tänkvärt..

Jag skriver ju inte så mycket djupare och personliga grejer längre.. antingen så har jag inte tid eller så har jag inget att skriva.
Så fick jag en tanke, nått att skriva om, så nu ligger jag här i sängen tio i tolv och ska strax sova.
tanken var den att hemskt vad folk börjar bli vuxna, eller inte folk men personer som är i min ålder och så, jag ser personer från skolan som har barn redan, klasskamrater som är gifta eller ska gifta sig, nån som har barn och en som är på gång, alla verkar ha blivit så stora, så vuxna, samtidigt som jag ser de som inte änns verkar försöka bli vuxna, som inte änns verkar vilja göra nått av sig själva eller i alla fall agera vuxet i olika situationer .. sen har vi mig som ena dagen vill bli vuxen, ha fast jobb, renovera, fundera på barn osv och andra dagen vill bli ett litet barn igen och krypa upp i mammas knä och gråta en skvätt när det är jobbigt..
...
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0