running crazy!

ja då har man blivit helt galen och fått för sig att börja springa.. man måste ju skaffa kondition nån gång, bäst att börja..
försökte i en hel månad säkert mer än de att hitta ett par bra löparskor som jag kände passar.. till slut hittade jag ett par som jag trivs i! kanon! dock inte lika kul att man fick gå upp 1,5 storlek.. men de skulle man inte ta personligt sa snubben på intersport, de e tydligen så me löparskor..
har nu varit ute å sprungit tre gånger denna säsongen.. inte många gånger men de e ju en början i alla fall! lite stolt ändå! har redan fixat mitt första delmål och nästan andra idag.. jag har en bit kvar men de är på god väg i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0