Studenttårta!

Ja i år blev de bara en studenttårta att baka, men jag är lika glad ändå. :)
Blev väldigt glad när jag blev tillfrågad att göra denna tårtan, men när de berättade att de ville ha en klassisk prinsesstårta blev jag lite depp.. jag gör ju inga klassiska tårtor de e ju inte min grej! men som den fantastiska person jag är så sa jag okej! vill ni ha en prinsesstårta så är de en prinsesstårta jag ska baka!
Motivet hon ville ha var en studentmössa, med namn, år och en liten text på övansidan, och gärna lite blommor! sagt å gjort.. nu har jag tjatat tillräckligt här kommer tårtan! :D
Mamman sa att de var den vackraste tårtan hon har sett, bra betyg helt enkelt! :D hoppas dem gillar smaken också! :D
 
innehåller: anslag (ljus tårtbotten), hallon, grädde, vaniljkräm, krämgrädde
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0