ett bleknande intresse?

sminkhobbyn vart tog den vägen? den liksom försvann, har inte pyssat med smink på evigheter, minst ett halvår, långt innan vi flyttade! de e ganska tragiskt ändå, jag tyckte att jag var ganska duktig.. samtidigt har jag ju hittat ett annat intresse som tar över, min bakning, detta här med tårtor! de tycker jag är roligt!
ja och förresten smyckena jag gjorde? vad hände med dem! ... dem ligger i en garderob nu och samlar damm! åå jag hade velat sy lite också de hade varit roligt!
men vart tar alla hobbys och intressen vägen!? jo de bleknar.. de försvinner, man slutar att utvecklas inom sin hobby och det är inte speciellt roligt om man inte känner att man kan utvecklas och växa inom sig själv, det är väl det en hobby är till för?
en dag kanske jag tar tag i sminket och smyckena igen! men kanske inte just nu!
borde dock göra någon sminkning snart för känner ändå att jag vill försöka efter så lång tid!
halloween snart, kanske tar tag i det då! man kan ju hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0