ut med jobbet!

jaha, då ska man tydligen ut med jobbet ikväll.. är allvarligt talat nervös.. de e en person som fyller 40 så vi ska fira henne ikväll, kände att jag ville följa med i alla fall en gång med dem på aktiviteter jag säger ofta nej, är ju ny och känner mig inte riktigt in the gang ännu. .men hoppas de ska gå bra, jag har tagit på mig mina nya jeans och en snygg tröja med leopardfläckar på, fixat håret så gott de går och sminkat mig! inga landstinget kläder ikväll, ingen grön hatt.. inget som döljer ens egna stil. . men de ska nog som sagt gå bra! men jag stannar nog inte så länge, går väl hem runt nio, ska jobba imorgon, och jag dricker inget ikväll! jag kör bil! man kanske hade behövt något starkt att dricka för att öppna upp o_O ja nej! asså jag försöker iaf!
vi ska äta på en kinarestaurang, så länge jag hamnar mitt i någonstans, mellan två trevliga personer så ska de nog gå bra! *håller tummarna*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0