Lush!

paketet som jag fick hem igår var från lush! underbart och älskade produkter!
de hade fri frakt hela helgen så jag passade på att beställa, så nu ska jag äntligen få prova lite hårprodukter!

FrV: tre prover, No drought (ett puder till fettig hår), prince (en rakkräm till johan), cupcake (en ansiktsmask)
På toppen av den svarta burken fick jag också ett prov på ett fast hårschampo som heter trichomania luktar kokos, under trichimania så är det en hårinpackning som heter hair doctor, den ska ge en riktigt djuprengöring av håret! luktar pepparmint, i mitten har vi ett hårbalsam som heter retread den till för hår som har blivit skadad, den luktar fräscht kan dock inte beskriva exakt vad den luktar men den luktar i alla fall gott, efter så kommer en flaska med schampo vid namn I love juicy, den är för oljigt hår, luktar frukt, nästan så man vill smaka på det! står på att den innehåller, mango, papaya, kiwi och ananas! längtar efter att ha den i håret!
sist men inte minst är en badbomb som heter butteball, jag valde en enklare badbomb denna gången utan för mycket färger, den är vit i färgen!


jag kommer med resensioner när jag provat produkterna så ska jag berätta hur de funkade! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0