3 januari

upptäckte att jag har svårt för att skriva januari istället för december, jaja de vänjer jag mig väl lagom te februari ;)
de kommer för övrigt två recept upp snart, vänta tålmodigt så får ni se!
ska snart över te anna och prata mat som jag ska ordna till hennes 30års fest, trevligt!
just nu lyssnar jag gamla green day låtar, nostalgin på topp!
dagen har gått bra, skönt med lagom arbetsdag, 8-15 de räcker! jobbar imorgon med sen ledig torsdag, awesome! tyvärr blir de ju jobb hela helgen, men vad ska jag göra åt de ^^
händerna är fulla av sår man har lyckats få i köket, skärsår, brännsår, rivmärken, klämmärken, härligt! jag lär mig kanske någon gång!

på fredag är de trettondag jul och då brukar jag alltid vara på julfest i kyrkan men nej i år jobbar jag, skit tråkigt de där, nästa år kanske! de e ledarträff på söndag med och jag jobbar då med, inte bra de där, men vad gör man, inkomsten först!

nej nu loggar jag! ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0