8 februari

ja, då blev de jobb hela denna veckan också, attans ^^ ingen ledig stund här inte!
om cirka en timme ska jag ner till vildrosen och städa, sedan vid fem ska jag till jobbet på lasarettet och ska ha dietutbildning tills klockan sju, vi sju däremot så är jag ledig! otroligt!
imorgon så börjar jag jobba kvart i nio, slutar vid fem ska då till kyrkan och ha juniorerna, efter det ska jag städa på vildrosen! fredag jobbar jag 7-12 å på eftermiddagen blir det antingen vildrosen eller ljungberga då dem har en sjuk där idag, full rulle hela denna veckan också! vill faktiskt vara lite ledig också ^^ men det är väl för mycket begärt ^^ jo jag gillar att jobba, men ibland hade det varit trevligt med lite fritid också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0