24 februari

en skön dag har de varit, började sju och slutade tolv, körde och handlade och åkte sedan hem och fick besök av jonna runt ett, vi drack lite te och sedan kom anticimex-killen, då fick vi springa efter honom och lyssna vad han hade att säga om mitt kära hus, inga problem, men tips och råd fick jag, jag vet vad jag ska ordna närmast i alla fall!
efter att jonna gått hem så städade jag lite på toan, diskade upp, tvättade håret och lyxade till de lite med ansiktsmask, bra dag än så länge helt enkelt!
ikväll blir de honungsglacerade revben och klyftpotatis! mums!

Fråga! vill ni ha receptet på revbenen?
och vill ni ha receptet på det här, pastagratäng med tomat och fetaost sallad!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0