drömmar som håller en vaken!

satt och drömde mig bort igår innan jag skulle sova, skrev ner tankar om framtiden, min kära pojkvän taggar mig till att följa mina drömmar, ojoj jag vill så otroligt gärna! drömmarna bara flög iväg.. sen var de dags att sova, lägger undan blocket med drömmar och förösker att blunda och sova, nej de går inte, ögonen öppna tittar rakt ut, försöker blunda igen, så flyger tankarna bort igen, bort mot allt de där jag kanske kunde utföra på egen hand, de där som kanske skulle vara min drömposition i livet!  till slut somnade jag.. men drömmarna fortsatte under hela natten.. vaknade och kunde känna orden på tungan, jag har inte släppt den drömmen ännu, den susar fortfarande runt i huvudet! måste måste måste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0