Att vara hemma!

jag funderade över något idag när jag precis hade blivit lämnad på jobbet av johan som sedan åkte hem.
vad är hemma egentligen, jag säger hem till många ställen när jag tänker efter.
när jag åker hem självklart, till dit jag bor, det är hem, men att åka till johans lägenhet i halmstad det är också hem, när vi var iväg i rom så vavr ju hotellet hem, men när man väl satt på flygplanet och väntade på att de ska lyfta så visste man ju att snart var man hemma, när man tog bussen ifrån flygplatsen i danmark över bron till sverige så sa man att man var hemma när man är i sverige, tänk vad hem kan vara mycket egentligen! vad är hem? där man sover? där man bor? där hjärtat finns kanske? ja vad är hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0