31 januari

grattis farmor som fyller år idag! hon blev typ 85
och grattis te elias som också fyller år, han blev 4
men i alla fall, haft studiedag idag vilket betyder att man varit ledig,
jag var en runda på stan kollae sommarjobb och lämnade diplom på abf å lämnade örngott åt farmor!
nej inte hunnit med historian, attans, men jag har tränat idag de e ju bra!
har även lagat lite mat, jag lägger ut receptet imorgon, orkar inte lägga över bilden nu!
de blir nog inge långt inlägg asså. sorry!



blev rädd idag, för en grej, för framtiden, trodde inte jag skulle reagera så. men jag gjorde det, förlåt! jag älskar dig väldigt mycket, du är min nutid och framtid, jag kommer spendera mitt liv med dig, förlåt om jag är konstig, hoppas bara att du förstår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0