9 december

hejhej. bloggen!
idag har jag jobbat, de gick ganska bra, alla har varit väldigt kärleksfulla idag eller nått ^^ kramats och grejer! (inte mig, jag ingår inte i deras gemenskap ännu) det är inte lätt att vara ny på jobbet!

just nu sitter jag i johans lägenhet, han är på julbord med sitt jobb, de konstiga stället fick inte bjuda med respektive så jag fick stanna hemma! men tur var väl de så kunde jag ordna johans julklapp! han ville ha något han behöver, så jag har ställt in 3 ljusstakar, hängt in tre julgardiner, en lite mini julgran och lite tomtar, så nu är hans lägenhet julfin! hoppas han gillar de! de kanske är lite tjejigt med julgardiner och sånt, men jag tycker det ska vara så till jul!
jag har lyckats göra ett pepparkakshus också!

min kvällsmat idag blev färdigmat som man värmer i micron, ett litet omdöme kommer upp här sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0