6 december

hej hej,
dagen har gått bra även idag, städat idag med, jag är galet trött idag, känner mig väldigt typ seg!
snart är de väl helg igen hoppas jag!
men i alla fall! jag ska snart pallra mig ner å fixa några av mina praliner några blev inte klara sist jag gjorde med johan, några ska täckas med ett lager choklad till och några ska jag ta ut från formen!
måste göra fler amarullapraliner, fler kaffe och nya lakrits praliner, apelsinerna är praktiskt taget klara, av flarnen har jag en sort kvar att göra, men måste nog göra fler av de andra sorterna! ska dela mina rocky road också!

ne nu ska jag gå,
har för övrigt börjat lite med mina smycken igen, mysigt att sitta och greja med smyckena, jaja ha de gött!
hörs imon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0