hemma-trött

då sitter man hemma igen, önskar jag kunde stannat i halmstad men tyvärr e de ju skola imon, dags att ta tag i sitt liv och göra lite läxor nu ikväll tänkte jag, om en stund kanske ;) usch så dålig jag är.. jag ska skriva skiten jag lovar.. dumma naturkunskap.. föresten har jag prov imon? jag vet fan inte, de e ganska illa, men men märker vi imorgon, jag får väl öva lite grann i fall att de blir prov imorgon,

schemat för veckan är inte lika fullt som förra veckan tack å lov men ändå blir de mycket att göra, jag planerar att försöka hinna träna lite också, springa lite eller nått på löpbandet på friskis, å så historian SKA bli gjord, herregud vad kass jag e på att göra de jag måste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0