dålig

jag har blivit kass på att skriva, men hinner inte liksom, han som fixar min dator sa till mig att jag snart måste byta dator, å så jobbigt de blev, fast de blir nog en bärbar nästa gång

lägret var as grymt alla konfirmanderna var helt underbara, fanns massa som skulle passa as bra som ledare,
de hände en hel del, en tjej tappade typ andan, kunde inte andas å sedan började hyperventilera, anledningen var en liten olycka i en lek, några tröga raggare kom till området och började bråka typ, dem var ganska fulla också för den delen, sista kvällen fick dem vara uppe längre, och när tobbe sa att de var dags att gå å lägga sig så var de ingen som tjabbade emot, de var skönt, jag hoppas i alla fall att några bli ledare till hösten, jag håller tummarna!

vi skrev dikter i skolan idag, de var ganska okej, men jag har blivit kass!
kommit fram te att de e underbart att åka iväg, att liksom åka iväg ett tag å typ byta rutiner lite för att sen komma tillbaka och känna sig typ, ny, (trots tröttheten)

nej nu orkar jag faktiskt inte skriva mera, denna blev hyffsat lång ändå, yay mej, gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0