idiot

sitter och är sjukt trött, klockan e snart nio, men hallå e jag kass eller -_-'
har haft praktik idag, de e ganska trevligt! dock bir jag lite sur över en grej, de e ju då en annan praktikant där också, en trea -_- som får jätte mycket uppmärksamhet, å fy vad hon e duktig! å fy vad dem pratar med henne mycket! å de gör mig lite sur! jag e fan också duktig och de går med att prata med mig!
å sen hade jag gärna velat fråga om sommarjobb där men tydligen så finns de inga platser kvar, vilket gör mig sur för brunnsgården har inte ringt! å sen hade jag gärna velat ha extraknäck där, men jag vågar inte fråga för dem har ju redan några stycken där! så nu e jag lagom irriterad!

för övrigt så har vi fått igång projektet ganska bra, fått några sponsorer, yaay! de känns skönt!
sen har vi börjat öva te en mattävling vi ska vara med i, de känns också bra, dock så börjar de kännas stressigt och mycket att göra, jag blir galen! herregud! därför e jag trött redan nu!

sen har jag anmält mig te resan till teize eller hur de stavas med kyrkan! de blir nog roligt hoppas jag! sällskapet e ju ganska lovande!

nått mer kul jag kan berätta när jag ändå håller på, jag har beställt massa grejer från oriflame! de e jag nöjd med, hoppas allt finns bara,

nybörjardrillarna går väldigt bra tack å lov, jag går fram ganska fort men de klarar dem, jag e stolt som fasen :)
och tydligen gillar dem mig :) för dem sa att dem verkligen inte ville byta tränare å sådär, wiii :)
ja jag ska nog beställa en egen stav snart, som jag kan behålla efter jag slutar, eftersom jag troligen kommer sluta nån gång i framtiden!

ne nu ska jag gå å duscha sen sova, gnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0