var i ullared igår!

var i ullared med anna, emme och öhman igår, för att förklara lite mer vilka dem tre är, anna även kallad för tilda, jobbar ute hos pappa, emme annas kompis, tränar på gymet nu även min kompis, öhman annas och emmes kompis, även min brorsas gamla kompis,
så tillbaka till historien :)
satt i baksätet med anna på väg dit, dem hade tydligen en del att prata om och jag satt å kände mig "ööh" i ett hörn, sa nått gjorde jag väl då och då, väl där skulle vi tydligen in på martinshop, ja ni vet erotikbutiken i ullared, garvade en del där inne får jag väl säga, sedan blev de att kolla skor på både den ena och den andra skoaffären och emme skulle självklart ha sitt kaffe^^ sen blev de att äntligen gå in, vi fyra delade vagn vi fick en korg var, alla fyra gick runt å liksom visste nästan vad vi skulle ha, sedan så stack anna å öhman (de gamla haha) åt ett håll å jag å emme (småbarnen haha) till kläderna, de blev prova massa å sådär, sedan gick vi alla fyra te leksakerna vad vi nu skulle göra där, men skrattade gjorde vi en del, när vi äntligen var ute igen, så skulle vi lämna grejerna å sen gå å käka, jag var extremt hungrig hade bara ätit soppa te lunch å så ingen frukost liksom, förutom att klaga på att den starka såsen inte var starks å skämtade dem en del, roligt som fan när dem väl sätter igång, på vägen hem sen så satt anna fram å emme där bak med mig, ja herregud, öhman lärde mig i alla fall hur man inte ska köra x) men kul var de. tack te dem ännu en gång, för jag hade de riktigt roligt :)

Kommentarer
Postat av: syster

du få ju lägga upp bilder så man får se vad du köpte för kul!

2010-07-15 @ 17:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0