badtunna

jag och tess å lisa har varit hos alle idag! mycket trevligt! först skridskor, tummen upp för att jag kunde åka xD ja jag ramlade en gång men skit samma xD frös dock halvt ihjäl sen men ingen fara :D sen blev de grilla korv tummen upp för de med!
sen hem till henne och byta om till bikini, och springa ut till den varma badtunnan! ja de var riktigt trevligt, haha att rulla sig i snön halvnaken kan vara så uppfriskande xD
nu är man skit trött! vill sova! klockan e typ elva snart, borde gå å lägga mig! de e en riktigt bra idé ja!

har gjort en sminkning idag också, blev mycket nöjd med den måste jag påpeka! jag kastar in en bild på den!
beyonce inspererad :D



mina läppar, och mitt hjärta vill ha mer! många flera kyssar! bara tanken av dina läppar mot min hals gör mig varm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0