negativ?

jag e trött på att klaga här på bloggen, men vafan!? min blogg, å jag måste få ur mig min frustration

1. en historia uppgift, jag ska skriva en historisk beskrivning av några kungar å skit å så måste de vara en nationalistisk text, den ska "glöda av svenskhet" men vafan! i helvete! jag kan inte skriva sånt! jag e anti rasist för hela friden? hur skriver man då en nationalistisk text? typ sverige är jätte bra för kungarna blir dödade av sina bröder och blir dem inte dödade blir dem avsatta, jävla tragedier? hur ska man kunna "glöda av svenskhet" när de inte finns nått bra att skriva om??

2. som jag tidigare har sagt är de fredagkväll, och jag pluggar vafan? ska de vara så, usch jag känner mig ensam

3. jag saknar johan, så jävla mycket! de gör fan ont! suck!

4. jag är trött och har huvudvärk, ja men great! samtidigt ska man "glöda av svenskhet" de ända som glöder just nu är mitt huvud, de e fan varmt här inne för elementet står ju på typ övervarmt!

5. jaha imorgon ska man till skolan, JA en lördag, för vi har ett julbord då, kul? skoj att vara i skolan mellan elva och tio på kvällen, en lördag, fan jag kunde spenderat den lördagen på ett bättre sätt!

ne nu har jag klagat tillräckligt tillbaka till den nationalistiska texten, jävla kungar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0