Gott nytt år!

Klockan är 21.42 på nyårsafton! nu sitte rman bara och väntar på att klockan ska bli tolv, på att fyrverkerierna ska fylla hela himlen med vackra färger, att bubblet ska hällas upp, att man traditionellt ska träffa tess i nyårsmörkret och att man sedan kan gå och sova.
sitter och tittar på Johan som halvsover i fotöljen, min underbara pojke som jag hoppas att jag har kvar även nästa nyårsafton!

Det har varit ett mysigt år ändå, inte som jag hade tänkt mig men mycket bättre. Har gjort många trevliga saker och hoppas jag får göra många fler 2011. det är med en djup suck jag säger att om några timmar är det inte längre 2010. Detta året har varit helt underbart och ja tio har varit ett bra nummer på många sätt! 10 augusti glömmer jag aldrig! Nya saker har hänt och vissa saker har man gjort om, början av året var ganska illa men slutet av året blev helt fantastiskt.

Så till årets nyårslöften. Som vanligt har jag väl inga speciella, jag ska inte börja röka det är den vanligaste. jag ska börja träna ordentligt igen, eller i alla fall så att jag mår bra. det blir kanske ett nyårslöfte, att försöka göra mer för mig själv, för att jag ska må bra. ett annat nyårslöfte är att försöka mer med de här med att vara positiv, det har gått hyffsat bra detta året få se om det kan gå ännu lite bättre! jag måste tänka mer på min hälsa, på att må bra, det har varit sådär med det detta året måste jag säga.

Vad har mer förändrats under året, mer än att jag har träffat världens underbaraste kille som jag hoppas jag får behålla för alltid. formen är likadan varken upp eller ner.
blivit bättre på sminkning och det där med naglar. att jag är skoltrött är väl inte så konstigt heller föresten, gått i skolan i 12,5 år, bara en termin kvar nu sen blir det studenten!

Nu går man mot ett nytt år och vad jag brukar säga tre nya M, nya Möjligheter, nya Människor och nya Misstag! så är det varje år! och kommer fortsätta att vara så varje år.

Då är klockan snart 22.00 att tiden inte kan gå fortare jag är jätte trött, Johan sover ju praktiskt taget redan, stackarn är ju jätte förkyld!

Tack till alla som har gjort året till vad det blev många oförglömliga minnen finns det från detta året helt klart!
Hejdå bloggen vi ses 2011! Älskar er massor hoppas era nyår är underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0