freak! jäkla psykbryt!

jahopp, mina psykbryt kommer med jämna mellanrum nu för tiden, ursäkta för det igår, men ja de e som vanligt min brist på fritid som återigen var problemet, hittar hela tiden saker jag måste, men inte vill göra! som sagt de e typiskt ibland asså!
får även massa psykbryt över att jag ser helt tjock ut, vilket jag kom på varför sen, om de nu är så väl, för i så fall försvinner skiten nästa vecka, men ändå! Å så störande!
att folk orkar med mina psykbryt just nu de e otroligt, men men, skit samma!
idag ska man i alla fall te maria och laga mat å umgås, trevligt trevligt!
sen imon blir de underbara hamstad som gäller! myspys på riktigt! för sen på fredag så e de tydligen nyårsafton! skit konstigt att tiden har gått så fort! de e helt galet! snart 2011, jag som precis hade vant mig av 2010^^ jaha nähä, snart börjar sista terminen i skolan också, de e fan ännu knäppare, fick fakturan på studentmössan för någon dag sedan, de e fan helt sinnessjuk, jag tar snart studenten, och där är ännu en anledning te psykbryt, att framtiden ligger så när en nu, en termin kvar, en ända termin kvar!

borde kanske göra en kategori som heter psykbryt eller nått, dagens psykbryt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0