Day 28 – Something that you miss

något jag saknar, "the old times" kanske, då man kunde träffa kompisarna på helgerna dem e inte så sugna på de längre verkar de som alla verkar stressade och har saker att göra, och de gäller ju även mig, önskar att man kunde gå tillbaka till den tiden då man inte hade så mycket att göra, och var stressad hela tiden, i övrigt saknar jag ingenting just nu, johan sitter ju jämte mig annars brukar jag sakna honom, saknar väl syster föresten, de e tråkigt att inte ha träffat henne ännu i jul, får väl lösa det imorgon,

Kommentarer
Postat av: Lisa :)

jag saknar också ''the old times'' vi hade så roligt men vf skulle det ta slut? eller at ens ta ett ''uppehåll'' på det+ <33

2010-12-25 @ 21:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0