Day 13 – This week

hahaha passande ^^
måndag: skola, pysselkväll, försöka plugga(den gick sådär)
tisdag: plugga massa massa, skolan börjar vid tre, för vi har julbord, sen e de slut vid ungefär elva på kvällen, de känns skönt eller?
onsdag: plugga lite på morgonen, skolan vid tio, slutar vid sex, plugga massa när jag kommer hem (inte en lugn stund) ska hinna göra mitt förkläde också tänkte jag, eftersom pennorna ska tillbaka till kyrkan på torsdag
torsdag: börjar vid kvart över åtta, för sedan efter skolan är de junioravslutning, massa ståhej alltså! planerar att försöka att plugga lite också!
fredag: riskettan 8.30-12.00 hem äta lunch, plugga! packa! vara vid mariakyrkan vid antingen fyra eller fem jag e inte riktigt säker, för då ska några i klassen catera ett julbord där, ´å sen sent på kvällen kommer johan för att hämta mig, å då blir de halmstad!
lördag: morgonmysa med johan, åka te göteborg, shoppa, gå på liseberg, slappa, bara bara vara!
söndag: hotellfrukost, sedan ullared och handla julklappar, sedan tillbaka en runda te halmstad och sen hem till vanliga tråkiga riktiga livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0