bläääää

sovit sådär inatt, å när man väl somnade så vaknade man igen helt plötsligt utan anledning, och jämte mig låg en sjukling, så honom har man hört snörvla och snarka om vartannat, hur täcket hamnade på fel håll de e också en bra fråga, varit vaken sen typ halv sju, inte kunnat somna om, sprungit på toa massa, har problem med de här med att jag har fått konstigt fett på magen, detta har blivit ett ganska stort problem i mitt huvud, vaknade och höll mig för magen, ja jag försöker att dölja de, för de ser hel sjukt ut! vill inte ha skiten där, funderade över om de kan varit magmuskler som har försvunnit och blivit fett istället, därför vågen inte visar nått eftersom muskler väger mer än fett, hm då bör de inte vara så svårt att fixa, de e ju bara att träna upp magen igen, men ja jag vet inte, vi får se hur de blir, ska prata lite med en kompis om detta, fram tills dess får vi se hur jag mår, just nu mår jag inge vidare, nästan depremerad över den jävla magen! helvetes jävla skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0