att prioritera

läser om folk som har mycket i livet och inte hinner blogga så mycket just nu, jo men så gäller mig med egentligen, men shit jag prioriterar bloggen en del, jag gillar att skriva så varför inte?
men visst allt annat måste göras också eller hur, ska se hur dagen blir, har planerat att åka te halmstad senare å stäad lägenheten imorgon, allt för att hinna göra så mycket som möjligt här hemma först! julstöket tar tid, men duktiga lilla jag är i alla fall klar med julklapparna nu, skönt de! fast ska inom lagerhaus å hitta något mer te far och mor,
ser nu att jag borde måla om mina naglar också, en sak till på att göra listan, nej nu ska jag springa ner å tvätta håret, de ser värdelöst ut ^^
jag skriver mera sen. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0