15 december

Tänkte börja med att säga ett stort grattis te hanna som fyller år idag! grattis te dig :D

de kan vara så att jag har ont i min svanskota, de kan vara så att jag också har ont i mitt höftben, sen kan de ju också vara så att jag har lite ont i ryggen, och lite ont i magen emellanåt, det kan också vara så att de känns som att jag har feber men har tydligen inte feber, de kan vara så... jag säger inte att de är så.. men jag säger att det kan vara så! :O

var hos kära doktorn idag igen, idag fick dem dock lite blod av mig, 6 rör .... nu e de bara att vänta på provsvar.. säger dem väl lagom te jul att sorry du har cancer.... :S
ne så kan de inte vara :D

måste säga att de har varit hyffsat bra stämning i klassen denna veckan, man har till å me kännt sig välkommen!

tänkte avsluta med att säga att de bara e två dagar kvar i skolan sen e de jullov, då blire ullared, julpynta, slå in paket, halmstad, göra julkorv med farmor, jansson med pappa med mera.. julen är lite mysig ändå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0