14 december

då var de 10 dagar kvar te julafton, de e fan helt sjukt, och jag min duktiga fjomp har inte kommit med några recept ännu, great? ska försöka mig på en sminkning också om jag hinner, vafan,
idag så vaknade man runt halv nio, tog fram minijulgranen, kom fram te att ljusen e borta, å dem andra ljusen funkar inte, vafan e detta för skit, de blir att köpa nya sånna! tog fram lite lera också som jag vet att jag köpt för en miljon år sedan, ska nog göra lite smycken av någon anledning ^^
ska snart byta väska också, jag har ju köpt en ny så allt skräp från den gamla ska in i den nya, jo jag ska slänga en hel del också planerade jag ^^
vid ett ska man te fabro doktorn, å mamma ska följa med, jag vill fan inte gå dit själv även om jag e 18, jag gillar inte doktorn och dem brukar vara så knäppa så de inte e sant, så de e skönt att ha med sig mamma!
sedan efter doktorn så blir de direkt ut te skolan för ikväll blir de som sgt anhörigmiddag, ett stort julbord! och jag ska servera, dem ända från min kära familj som kommer är mamma å pappa, synd att resten av familjen inte kan följa med!
så dagen kommer troligen gå ganska snabbt kan man ju hoppas på!
imorgon e de en helt vanlig onsdag, vi ska vara i köket, laga lite mat, å sen hem å dega!
torsdag blir troligen också som en helt vanlig dag, docks ka jag övningsköra på kvällen, de ser man ju knappt fram emot, tydligen ska de ju bli kass väder också, helgen är redan planerad som fasen, å på måndag planeras troligen ullared med mamma, köpa de julklappar man missade ^^
time for breakfast, och byta väska, cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0