saknad!

hehe tydligen e mina inlägg saknade, roligt att höra :)
har haft projekt arbete idag, sålt några böcker, å pratat med smålänningen, och pratat med en handledare,
haft samtal med dem nya klassföreståndarna, snackade praktik å vad jag tycker å sådär, hoppas verkligen jag hamnar på ett bra ställe,

sitter å funderar över att göra historia men orkar liksom inte, ja dem ska tyvärr vara klara på tisdag.. hur fan ska de gå till!?
på fredag ska jag å tess skaffa gymkort, å så ska jag skaffa ett sparkonto nån dag, ska även ta tag i mitt liv och börja fixa med mitt körkort. de e fan dags att ta tag i den skiten nu!

nehe, vet inte om de finns nått mer kul att skriva egentligen, jag vet inte hur helgen ser ut.

föresten.. de e sjukt vad saker förändras efter en sommar.. ottroligt! :O

sista saken nu... suck på dem nya ettorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0