yeah yeah wow wow

sitter å lyssnar på gamla låtar, som hos dig är jag underbar och yeah yeah wow wow sånna låtar e underbara!
har precis ätit fake risotto lagad av mig.

mamma har varit i ullared idag, hon köpte en scarf och två par underkläder till mig, + två paket avsminkningsservetter, de e nice, tack te henne <3

drillen gick bra, men dem tycker nog jag e tjatig, men asså jag e ju tränare å dem e där för att lära sig, hoppas dem inte blir sura på mig bara..

i helgen blir de troligen klassfest i form av en maskerad, och temat e usa, ja jisses vad ska man klä ut sig till?

god natt nura, klockan e mycket, imon blire praktik, jobba sen förhoppningsvis träna, vid hörs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0