let's get high

yay jag har feber, härligt precis de jag behövde :D
ne men seriöst, de var ju typiskt, massa grejer på gång och jag får feber hur fan gick de till.
aja jag har tagit en ipren så febern försvinner snart, de som om man blir hög eller nått för helt plötsligt blir man super toppen, helt skit bra mår man och kan springa runt och fjanta i cirka två timmar tills tabletten släpper! öhm, ah... hehe dut duh duh

snart blire pizza, hemmagjord av mamma, sen blir de att ta mopeden till tess å sitta där en liten stunda sen ner te godset för att hälsa på dem, å sen te hemköp köpa mamma jävla bröd, sen hem sen ner te tess, fy fan vad de blir att köra ikväll, härligt!

nån bild kommer kanske upp senare, buh bai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0