En blogg som ingen läser!

jaha, nu sitter man här och skriver igen, vafan e de för fel på mig >.< de e ju ändå ingen som läser :P men men, kan ju få ut lite aggresion iallafall!

idag har jag haft värsta jävla huvudvärken så jag tror att jag ska dö! helvetes jävla cp huvudvärk! det gör ont! å sen har alla pratat riktigt högt också, de gör ju saken bara värre, å fan ipren funkar inte! great!

messar me våfflan nu, eller ja Tobias heter han ju egentligen, känns konstigt att kalla honom tobias, är så van vid att säga våfflan, men nu helt plötsligt känns de mysko att säga våfflan också :O vad fan ska jag kalla honom da :O fuck!

aja, nu orkar jag inte skriva mera! hade bra bajbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0