att saker ska vara så himla svåra!

jaha var ute igår, de var trevligt tack te följande personer som gjorde kvällen till den bästa: Tess, Dani, Puffe, Katja och Tomten
ni e underbara, ba så ni vet de,,
jaa och antagligen så får jag väl ta å sticka te tjockisgruppen en runda också, orkar inte egentligen men känner mig så sjukt tvingad typ! men men vafan jaja

mina problem:
1. jag vill te ullared
2. jag vet inte hur jag vill ha det med ......
3. mina kroppsdelar sammarbetar inte
4. jag vill gå å se dead by april den sista oktober
5. mina sminkfantasi börjar ta slut,
6. jag behöver halloweensmink, typ vit ansiktsfärg
7. jag vill fortfarande te ullared
8. vill åka te växjö också,
9. jag är trött hela tiden
10. typ huvudvärk hela tiden också,
11. jag har inte sminkat mig ännu
12. orkar inte sminka mig heller
13. men kommer att göra det ändå
..........

ne nu skiter jag i de här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0