gaga?

jaha,, ännu en dag har passerat,
måndagen och tisdagen har varit underbara, saknar dig så sjukt <3 trodde inte jag skulle känna så för dig, men det gör jag,

fått göra ärtsoppa i skolan idag, usch vad det inte är gott asså, suck!

har alkoholshanteringsprov imon, alkohollagen suger! >.< är trött som ett as nu orkar inte plugga egentligen,

har haft lady gagas love game låt på hjärna typ hela veckan, detta e sjukt! (lyssnar på den nu också :S)

imon blir de tråkig abf kurs också >.< orka!!!! jaha å sen ska jag träna, sen sak jag kanske se film med fröken tess!
på lördag blire abfkurs igen å sen ska man ge mor sin b-day present å sen ska jag träffa min nallebjörn hoppas jag,

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0