Re: Jag pratar hellre om bananer

fan att jag håller med! så jävla tråkigt att få ett sms där de står typ. OK eller haha eller hehe, eller nått annat jävla skit som liksom inte betyder nått! lägg ner i alla fall lite tanke i de, jösses, är de så svårt?

födelsedag idag, grattis till mig, önskar att saker hade varit lite annorlunda men vafan gör man,
buggade denna kväll också, fy fan vad saker känns meningslösa! asså jag kände mig så himla snygg idag, och så på topp men, liksom, ingen e social, ingen bjuder upp! vafan e de här för skit, är jag så dålig? asså jag bara undrar? please help liksom, tell what I do wrong? e jag ful kanske? tjock? stora fötter? dansar som ett kylskåp? ne jag vet inte! TELL ME! annars börjar jag faktiskt prata om bananer!

jag är inte redo för nånting nu, ingenting, inte att ta tag i saker, inte att skapa nånting seriöst, förlåt. de känns så hemskt alltihopa! förlåt till alla er jag sårar och förstör livet för! jag klarar inte nånting! jag behöver ta de lugnt, med allting, jobba, skola, vänner, KILLAR! herregud, jag ska vara singel hela detta året ut! just so everyone knows! jag behöver nog det! vara lite ensam typ, att ha kontakt me killar e ingen fara, att titta e ingen fara, till å me att komma någon närmare är ingen fara, men jag ska inte vara någons! detta året, det blir 2010 problem!

usch vad jag har skrivit mycket idag, att jag har orkat! ja de e ju min födelsedag, så då ska väl allt ut nu! de e ju faktiskt min dag,

dagens vishetsord: tänk innan du gör något, lägg ner tanke, omsorg och tid på allting du ska göra.

end of this long blog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0